Convention BureauCentrum Informacji Turystycznejlodzkie travelPort Lotniczy Łódź im. Wł. Reymonta

Łódź Convention Bureau


Powołane niedawno Łódź Convention Bureau, które działa w strukturach magistratu przy wsparciu funduszy unijnych, stwarza również szansę na wypromowanie licznych atrakcji miasta. Całkowita wartość projektu „Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi” to ok. 1,2 mln zł, z czego UE dofinansowuje 85 proc. tej kwoty.


Cele, jakie wyznaczyło sobie łódzkie Convention Bureau, to przede wszystkim wsparcie przemysłu spotkań oraz rynku obecnych i potencjalnych klientów, aby doprowadzić do wzrostu liczby międzynarodowych kongresów i konferencji w Łodzi. Chodzi również o ułatwienie nawiązania kontaktu pomiędzy organizatorem a lokalnymi usługodawcami oraz wsparcie i doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej poszczególnych usług z branży MICE. Już objęto monitoringiem łódzki przemysł spotkań w celu wygenerowania syntetycznej informacji ofertowej, trwają przygotowania do uruchomienia trójjęzycznego portalu dotyczącego turystyki biznesowej w Łodzi oraz wspólnego katalogu bazy obiektów konferencyjnych i hotelowych.


Jak dotąd, nowo powstałe Łódź Convention Bureau jako oddział Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ przyjrzało się branży MICE podczas międzynarodowych targów spotkań w Barcelonie, a w celu integracji środowiska uczestniczyło w organizacji spotkania świąteczno-noworocznego dla przedstawicieli łódzkich hoteli, ROT, właścicieli obiektów konferencyjnych oraz biur podróży.

KONTAKT:

Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą
Departament Prezydenta
Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 87
90-423 Łódź
tel.: (+48) 42 638 44 48
fax: (+48) 42 638 40 89

www.convention.lodz.pl
e-mail: a.mokrosinska@uml.lodz.pl